Foto Perkahwinan Iriena & Ashar

Iriena & ashar

Iriena & ashar
Iriena & Ashar
Iriena & ashar
Iriena & Ashar
Iriena & ashar
Iriena & Ashar
bahagia bersatu
bahagia bersatu
bersama BFF
bersama BFF

Photographer : Noraseth

Pembantu cilik : Balqis Qaisara

Lokasi : Pontian , Johor

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada para membaca blog..semoga semuanya berada dalam keadaan sehat walafiat hendaknya.. maaf atas kelewatan Update blog..banyak sangat pix yang menarik nak diupload..internet agak kelam-kelam pulak..so Kepada pasangan mempelai ni..Iriena & Ashar.. Terima Kaseh Daun keladi kerana sudi menggunakan khidmat kami.. Semoga berbahagia hingga anak cucu kami ucapkan..Alhamdullilah..semua berjalan dengan lancar , cuaca pun hokey belaka.. Saya seronok berada di Pontian. Kebetulan pula Kampung ku Pontian jugak..dapat la jenguk Atuk ku di sana.. Alhamdulillah jugak..bila da ada highway ni..walaupun agak sedikit mahal..tapi perjalanan ke Pontian da semakin dekat..kalau dulu Desaru – Pontian..kena lalu Kulai..now..kita straight je da sampai tol Sedenak @ Simpang renggam..masa pun 1jam setengah je..kalau yang laju tu rasanye mungkin lebih pantas sampai la kan..🙂

Okey lah..apepun Terima Kaseh kembali..Insyallah..dan nantikan kemunculan album storybook yang sedang dalam pembikinan..Pabila da siap..akan ku segera upload lah..tq..

Jika berminat bolehlah anda bakal-bakal pengantin diluar sana menghubungi kami di talian 013 6099840 ( nora ) @

untuk pertanyaan lanjut email saya : esmayralda@yahoo.com

facebook saya :

Noraseth / http://www.facebook.com/noraseth

Sisters Wedding Photography / http://www.facebook.com/pages/Sisters-Wedding-Photography/99245386963

Skpye : Noraromie

Yang Benar,

Noraseth.

(M.A.Art n Design , Uitm)

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s