Sample storybook

storybook sample
storybook sample

Ini dia sample..selama ni..asyik sample design sahaja kan? kali ni..saya tunjuk dari depan , belakang..kiri dan kanan..sebenar setiap pakej ada lagi item yang lain2..tetapi kali ni saya fokuskan pada sample storybook dulu..so..pandang – pandang dan lihat- lihat..

Jika ada kemuskilan boleh bertanyakan di email : esmayralda@yahoo.com / tak puas hati lagi..call saya 013 6099840 …atau nak singgah lihat3 tenung3 FACEBOOK saya..add saya di : Noraseth

Selamat bercuti sekolah🙂

Yang chumel ,

Puan Noya..

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

