Foto Outdoor Wedding Nadiah & Zamri

 

Nadiah & Zamri 2
Nadiah & Zamri 2

Nadiah & Zamri

Nadiah & Zamri

Foto Outdoor Wedding

Nadiah & Zamri

Pada : 29 Januari 2010

Lokasi : Desaru , Kota Tinggi , Johor

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada yang singgah ke blog ini.. Kali ni chek bershooting sakan di daerah kg halaman chek..Ni la hasil karya yang telah di edit..:) Walaupun cuace agak sedikit mendung dan kadang-kadang hujan renyai..ia tidak mematahkan semangat chek untuk siapkan photoshot nie..Dan terima kasih buat Nadiah dan pasangannya Zamri , yang sporting sangat..pink itu menusuk kalbu ku..hehe.tak lupa jua kepada en teddy yang sudi menjadi pembantu saya..Jasamu tetap ku kenang jua..untuk melihat lebih banyak gambar Nadiah..sila lawati Facebook saya..dan sudikan la add saya sebagai rakan anda ( Noraseth )..atau jika ada pertanyaan tentang foto kawen..boleh la email saya di talian FB atau pun email di esmayralda@yahoo.com.. Dengan ini..saya akhiri dengan senyuman ikhlas🙂 dari puan Noya da Photographer .Wassalam.

p/s Nantikan kemunculan gambar esma dan pasangan ya ( kota tinggi )..dari team sisters photo..serta Syuhada dan Kamal ( shah alam )🙂