Cinta ini sedang mengilis hatiku..

Otak ku semakin tepu..tepu untuk mencari sumber2 puisi yang gratis…gratis untuk sajian para client2 ku..untuk di buh dalam storybook itu..ohh..jiwe yang sangat2 tergiris..bukan tergiris luka..tergiris sebab berjauhan..rasanya cam tak nak bepisah jek..hek hek..macam baru2 bercinte jek cik noya neh..memang slalu bermain cinta..tapi api asmara cinta kali ni..sanagt2..sangat..dan sangat power jampi yeh…

cinta..macam2 definisi ade dalam web blog atau segale aku search..tapi semua yeh tak berkenan di hati..macam tak sesuai dengan jiwe yang sedang merajuk..merajuk?? semalam puas makan satey kajang di kajang..layan movie d cheras..ape lagi tak cukup?? kurang kasih sayang?? oh tidak..ahahha..kasih sayang telebih beri..rasanye..cume rasa.macam ada sesuati tersekat di minda..?? herm..kena usaha..supaya berhasil?? cinta untuk omong kosong..aku dah lali dengar..dari satu skandal ke satu skandal..semua kate..i love u nora..rasanya..value da tak de..yang aku tunggu adalah lamaran..itu yang aku rasa cinta yang betul2 shahdu.sob sob sob..sebab layan lagu geisha..takan pernah ada..takan pernah ada insan teristimewa mu..kadang2..pelik jugak nak mengerti hati lelaki ni..pelik?? sebab ape die buat semua insplit meaning..payah2..hahaha..tapi itu cubaan..bukan godaan.hahahha..

shahdu…noya agak sedikit syahdu malam ni..rindu yang tak bertepi..panas hati seperti kemarau..tunggu hujan..perjalanan rasa 350 km..mana bisa bertemu jejaka idaman nya..kalau tak..area2 ni..dinner bareng2..( bareng2- sama2..) huhuhuh..di fanatik cite endon..hahaha…apa khabar die di sana..stat hari ni..sampai bile aku tak tau..die kena dinner sorang2..keta bmw aku die jaga..sian kat keta aku…hope so..die bleh jaga lelok sepanjnag ketiadaan aku di bandar raya kota…

ape lagi aku nak kaitkan dengan cinta..oh..anak aku? mata die agak kuyu..mama balik die wat poyo jerk..herm..nak kena bantai..hahaha..mana de mak yang tinggal kan anak lame giler..hahaha.seb baik die sehat2..dan gumbila tengok mama die balik.nak di usap2 dahi die..huhuhu..miss u sayang..oyen dan black..big kiss tuk anak2 mama..muaschh..24xx

k lah…nak siapkan album pengantin..sebelum cuti sekolah..huhuhu.terbaik dari cik noya yang cumel..cincau satu pak kassim..!!

One thought on “Cinta ini sedang mengilis hatiku..

Leave a Reply

