terjumpe la plak..

herm..cite pasal terjumpe ni..semasa saye  membawa keta bmw black saye..ada aweks msg saye..huerm? masa tuh..terkulat2 mata saye..macam mana la aweks ni bleh bau kewujudan ku di kawasan yeh..kire cam along ngaks die ni..huhuhu..so terjumpe la pae..aka faezah..jumpe lagi ni..kes ngan fisa tanye awat bleh terjumpe die..pun aku susah nak jawap..kekeke..dah nak tejumpe dn nak terbalik kg sesame..dah name itu jodoh ku balik kg dengan pae bukan dengan pakcik teksi..sob sob sob..kekekekke..

jauh ngaks aku mencari mcd..tau2 jek sampai taman melati..hahahha..kaki ku menekan itu pedal sampai sane..sebena ye tekak smalam agak2 kelam2 tak tau nak sumbat ape..memandangkan terlalu mcd so…kami pun tersinggah..sampai pae kate..jauh beno kamu mencarik mcd..hahahha..

smalam2..aku terdi interbiu..cehh..kekekeke..sob sob..g interbiu sowang2 tuh..hati ni cam..malas2 jek..nape tah..tapi yang kelako..die interbiu aku mau dari 12 pm- 2 pm tuh..gile kentang tak? gosh..sampaikan partner share saye sebuk menelipon ku..ye la..aku bajek busuk2 pun 30 jam..kuar2 tengok 2 jam..aku pun tak tau aku jawap ape..aku cume ingat..yes, no..aha,,yerp..yes.no again..aha..yerp..hahahahha..lebih2 aku suh die cek kat resume saye yeh..hahahahha..asal boleh jek minah ni..tapi kes interbiu ni..aku tak harap sangat..sebab tesalah letak rate gaji..hahahha..sebab die nak dua kurja…photographer aka lecturer..goshh..gile kuat aku bekeje nanti..ehhe..so smalam..terjadi la cerite..menyelebrate kan the succesful of me for not been nervous..hahahha..memang cam kelaka..tapi..apepun semua ini kurja Si DIA..aku hanya insan biasa jek..sob sob…tq for encik mangkok sebab die sudi memberi kepercayaan dengan memberi saye sebijik keta ferrari untuk membuang segala nervous dan kupu2 kertas di pewot saye..kekekkekke..

gosh..banyak melalot ..kurja..kurja..kurja..adios..

2 thoughts on “terjumpe la plak..

Leave a Reply

