hani dan noya..bile bejumpe..

hani dan cik noya
hani dan cik noya
pwot sudah besau..
pwot sudah besau..

 hehe..pertemuan yang tak bape nak rancang..tapi tak sangke jumpe..walaupun sekejab..biasa la..jumpe kek mana lagi midv..jerk..ahhaa..aku bukan familiar jalan2 kl ne..so situ la paling oke dan boleh merambangkan mata aku yang da memang juling3 air..kekeke..

ni puan hani ngan hubby die..dulu masa die kawen..kawnn le dok amek pix die kawen..da nak masuk anak satu..ate aku bile la kan ..sob..sob..hahha..so tadi..aku meninterbiu aa depa..tips2 nak kawen..rancangan aku yang agak2 poyo ni..nak wat sebelom bulan posa..hahaha..tah sape la kan aku nak kawen..antara pakcik stembot, touristgad, pakcik teksi..tengah kompius ni..semua ada pontensi..hahaha..ada kena cepuk budak noya neh..kekee..

anyway..mule2 aku sampai..midv..aku da pasan da kelibat hubby die..aku da lambai2 dah dari jauh..hampeh..laki die wat tak nampak..bile da dekat..baru la hani tekejot..? mungkin laki die tak bape nak cam aku..sebab die pun kate..ko da bulat la noya..ciss…hahaha..pastu aku tunjuk pix abe jual minyak kat petronas..depa kate..padan la..mu naik..abe ko pun bleh tahan..hahahhaha..suke2 ko jek..hehe..aku cite..la semua..blablabla..ketawa jek we all..lame da tak gelak2 cam tuh..dan slumber haram jek aku gelak depan laki die..hehe..untung honey..laki die sporting..dan honey ada cam aku skit..agak baran..hubby die agak slow aka stone like abe jual minyak kek petronas..hahhaa.

ada ke patut soh aku kawen bulan akhir2..coz nak tunggu baby die besao..entah la ek..haha..aku cite2 jek..beria..tunggu la..ada rezeki..ada lah..semua ni kan ketentuan nye..keke…ceh..pasrah gaban..padahal..makk…kawen kan aku..kekekeke..okey la..ada keje skit..nak wat..wat2 bz pulok..kekeke..muaschh..tata

hani dan hubbynye
hani dan hubbynye
peace from us..
peace from us..

2 thoughts on “hani dan noya..bile bejumpe..

  1. miss nurra dah nak kawen dah ujung tahun..hukhukhuk..melepas kawan..hopefully berjaya la miss nurra naik pelamin ujung tahun ni ye…jgn lupa ajak kawan skali ye miss nurra..wat la pilihan yg tepat antara pelihan tu..yang sedih nye kawan takde dlm list miss nurra..ada kosong lagi tak..heheh

Leave a Reply

