kesah sehari..

tired to be me..
tired to be me..
kl sentral dan aku
kl sentral dan aku

plastik tuh ada cedekis paberet aku..rotong..jajan coklat..yang yumi3..waaa..masa ni..aku ngah posing2 kek kl sentral kol 2 pagi..bro aku yang mucuk da sebulan tak balik rumah..seb baik pakcik teksi tuh nak teman aku..kalau tak..mau sangap aku sowang2 tunggu abng aku..gegege..

tapi die balik tak de pun beli ape2 tuk aku..sob..sob..sob..kekek..lallalalla..k lah..tak de ape nak cite..sebab tak berape nak bekembang otak ni..ohh yea..jumpe ilya ngan bf die..eheh..menyelesaikan kes yang tak setel2..ceh..macam bagus plak minat ni..egen 405..kembali ..hahhaa..pengajaran bagi aku..jangan pegang herte orang kalau tak yakin bleh jaga..herm..tapi kalau da tuhan kate die nak ilang ke hape..nak cakap cam ne..ilya ade cakap ngaks..die nak aku jadi orang tengah.tapi die tau aku tak suke nak masuk campOr..gosh..die tau dari mana aku tak pasti..cume antara ilya dan hani..dua2 kawan aku..sebab tuh..aku tak nak masuk campur..mahal atau murah..die bukan persoalan bagi aku..bagi aku kadang2 batu pun kita anggap die berharga..walaupun orang kate..ko gile ke minah? mana kita tau..batu yang kita anggap tak bermakna..bagi die berlian..mungkin ada kesah di sebalik batu dengan die?? jangan merasakan kita berada di pehak yang benar..coz kadang2 kita kena selami jugak perasaan orang yang remuk tuh jugak..value setiap bende..

apepun..kalau jadi hani datang..herm..aku nak pakse pakcik teksi teman aku..gegege..bleh la die kawan2 ngan laki hani..coz..tak de la borin sangat die t kan..hehhee..k lah..nak g spa..hehehe..

4 thoughts on “kesah sehari..

  1. waaa…kul 2 pagi miss nurra kat kl sentral…betuah abg miss nurra dpt adik cam miss nurra ni..gud.gud..siap bersila tuh..penat btul tu..

  2. iskk miss nurra nihh..sanggup plak nak numpang umah pakcik teksi..pakcik jual tebu n pakcik steambot jeles kalo tau tu..huhu

Leave a Reply

