terasa diriku begitu berharga..

bunga dari pakcik steambot
bunga dari pakcik steambot

 iklan pantene..hahaha..tol ke aku eja tuh? herm.malam ni..aku tido sambi sengeh2..hehe..tido dengan bunga..and coklat dari langkawi.gegegge..wah.ternyate pakcik steambot ni tol2 wat aku teruje je lah..ye la..seumur hidop aku selame 27 thn ni..ops.terasa tua plak..hehehe..tak penah pun jejaka idaman malaya kasik aku bunga..kecuali konvo la.tuh normal..la kan..

seyes…aku sampai terlupe keayuan ku..dan muncul kesengalan ku..huhuhu.lompat2 happy..gosh..ur too sweet.tak rugi aku majuk ngan die..kekeke..dapat 6 kuntum.ape maksud die erk? hUumm..

apepun.i nak ucapan jutaan terima kasih..kerana wat saye happy sekejap..telupe da aku masalah negare ku tercinte..dek kerana bunga.mari kita same2 nyanyi lagu bunga cinta lestari..hehehe.goshh..tq again dear a.k.a pakcik steambot..huhuhu..

3 thoughts on “terasa diriku begitu berharga..

Leave a Reply

