Janji suci

Dengarkanlah wanita pujaanku malam ini akan kusampaikan hasrat suci kepadamu dewiku dengarkanlah kesungguhan ini (*) aku ingin mempersuntingmu tuk yang pertama dan terakhir Reff: jangan kau tolak dan buatku hancur ku tak akan mengulang tuk meminta satu keyakinan hatiku ini akulah yang terbaik untukmu dengarkanlah wanita impianku malam ini akan kusampaikan janji suci satu untuk selamanya dengarkanlah kesungguhan ini (*) Reff Reff (2x) Akulah yang terbaik untukmu…

goshh..i really like this song..dari..kumpulan Yovie n Nuno.of coz la indonesia mari…memang feel gaban lar..entah nape..sayu giler dengar lagu ni..nape aku sayu erk? mungkin hormon aku tak berape nak stabil..tapi seyes..lagu ni..best..dan wat hati aku sayu..bile lah aku nak jadi wanita impian..gosh..hahahha..noya..stop thinking la..wat keje lue lagi bagus dari lue piki semua ni..yang tah bile kapan..hancur?? ada tles bait2 hancur??? aku tak hancur..cume aku lemas..lemas dalam persada yang terawang..macam laguu ni..terbaik untuk mu? atau terbaik untuk ku? goshh..tak layak jek rasa jadi wanita impian..sape la yang bertuah jadi wanita impian  tuh kan…wait..and see..nurra..dan kadang2 jadi cam..hampe pun ada..cam luntur tuk tak de la..sayang die banget..cume..goshh..ke aku ni tak penyabar? haha..(memang minah serabot)..malas , rimas, tapi tuk malam ni lah..esok2 hormon aku da stabil kot..hahahha..

hurm..malam2 ca ni..otak aku cam lampi skit..banyak bende yang agak2 serabot..tapi aku layan kan jek..bleh migrain..kalau tak cukup ilmu..bleh kate giler or gile isim..hahaha..giler ah..skang ni tengah berYm ngan sis aku..cik farina..semangat die nak bantu aku..bantu otak yang agak2 sengal dan berkarat..lame da aku tinggalkan tangan ku untuk menaip ..goashh..so manything to do..aiyak…Ya allah..selamatkan la hamba mu ini..huaaaaa….tengah menelaah chapter 2 from farina..walaupun aku ni tak bape nak baik..tuhan bagi aku kawan yang baik2 tuk bantu aku..heh..so..aku syukur sangat2 lah..cume mungkin benar..kalau kita banyak tido otak kita akan jadi senak dan sebu2..kekek..so ni la akibat kuat tido makan tido makan..bile nak study jek jadi lemau..kekekek..tapi bile pegang kamera..cam ada suatu kuasa..hahaha..sampai makan pun jadi gigil2..sebab telupe makan lah..gosh..poyo yeh aweks tua neh..kekekekke..

anyway..kak liza dah call gwe..da masuk deposit..hahaha..so bulan 3 ni ada job kek penawar..2 skali..siang kak leza..mmalam aku terbang ke kulai..dan rupenye..customer aku tuh orang kg aku..Pasir raya..eggegege..setelah ku belek2 kad jemputan yea la kan..so tak susah la..of coz la..dok lepak umah atok aku..gegege..k lah..nak merayap jap.merayap ke mirff word.bace lah nurra..aku seru kepada mu..bace lahh..hahaha..seram…hehehe

Leave a Reply

