Takan pernah ada..reEdit..

Dia memang hanya dia
Ku selalu memikirkannya
Tak pernah ada habisnya
Benar dia, benar hanya dia
Ku selalu menginginkannya

Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Harta yang paling terindah
Di perjalanan hidupku

Sejak derap denyut nadiku
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya

Reff:
Ku ingin kau tahu isi hatiku
Kaulah yang terakhir dalam hidupku
Tak ada yang lain, hnya kamu
Tak pernah ada
Takkan pernah ada

satu hari suntuk aku ngadap degin bunting..dari sample A ke sample B.hokey la..aku tak mandi..hahaha..sampai la kol 5..hahaha..seyes ni..aku nak bagun dari kursi pun malas giler bile ada mood kurja. ni..dan tak bleh nak delay sebab aku da nak balik jb lah kan..tah suke ke da design tuh aku tak sure..masalag satu..aku nak save psd..yus cume ada corel..erm?? corel tuh ape beb??sejenis makanan ke? hohoho..aku da mula rasa lapar giler..hahaha..padahal baru aku melantak..hahahaha..memang da nak mengemokan diri la.nape tah..Smalam agak kelewatan skit..coz ada adegan 18 sg..seram okey…last2 episod plak tetibe ada msg Dato R masuk..aku pun cam nak hangin tak hangin..tapi sebab sejuk2 dan aku bukan suke nak jerit2..pot pet..g pun..bukan die msg..orang tuh msg..tapi macam tuhan nak tunjuk aku pun yea? tapi aku tak bleh marah..sebab di antara 6 jahanam tetibe ada miscall aku..so tetibe aku telintas..die pun boleh melenting..sebab fon aku yang dulu bebunyi..hahahha..so aku tak jadi marah..balik macam biasa..cume kali ni ..aku tak toleh kebelakang..sebab sayu banget neh..sob..sob..sob..

smalam..hahaha.aku bawak keta aku..keta bmw aku..waaa..lame tak bawak..rindu yee..kat keta saye..hahaha..sebab Dato R jatuh sakit..kaki die tak bleh pijak padel..pijak orang jek die bleh..so..paling Jauh aku drive ialah Midv..mula2 nak g tengok wayang..tapi die asyik2 tengok jam..part tuh aku aceli kecik ati skit lar…herm..last2 kita g memakan..paberet aku..kenny rogers..hahaha..siap aku bukak Fb..and tunjuk pix ni tuh..skandal ni..skandal tuh..konfident..hahahha..cume tesalah bukak jek.tebukak Fb Zul..ex aku dulu..tah bile tah die nak padam pix aku ngan die..huh..tuh usaha aku nak suh die buat akaun Fb.ternyate die tetap dia..stone..hahahhaa..ponat makcik bebel2..

pastu..aku drive lagi..ke shah alam..aku tunjuk la..umah lame aku..seksyen 7..tingkat 5..goshh..so many memories..aku windu plak saat2 jadi student paling banggang..hahahha..ops..mama fisa..aku jumpe azi..die still nega bege..pewot da boyot skit..aku malas nak benti keta..but aku rasa cam nak tumbuk jek..coz die faktor wat ko pindah perak..kalau tak mesti ko ada sini kan..huh..anyway..tahniah sebab dapat keje jadi cikgu MRSM..rosak rosak..hahhaha..

pastu aku tunjuk skoll aku..pot makan aku..kort badminton..umah man lame..umah botak..umah pudin..gosh..umah pompan tak de aku sebut..mental2..ahahha.sebab dulu pun..aku betige jek yang dok luar..pompan2 baik semua dok asrama..hehehhe..aku bukan tak baik..tapi cumel plus sederhana sengal..anyway yang nak pindah..fisa..bukan aku..aku just follower jek..hahhaa..

smalam agak ujan..so pemanduan aku ala2 tebatas..dan die asyik gelakan aku.weihh..aku memang minah skema k..ko nak drama2 time aku bawak keta???hohoho..mintak maaf..saye sayang bmw hitam saye..hahahhaha..so kesian die..spanjang tuh aku..cakap skit2 jek..mata fokus giler..mesti die borin time aku drive..tak pe..dalam list aku nak mintak keta Auto..hahahha..pastu die bleh gerak sendiri..letak jek nak kemana keta tuh gerak sendiri..time tuh nak borak sampai lebam pun tak per…

tapi pagi ni..die call die sakit kepale..memang akan pecah pale klau piki pasal aku..dan aku  plak bleh sedap2 tido..hahaha..sebab die jugak kate..pegi tido yea…aku tido lah..tak penah2 aku tido mati lampu sowang2…kalau pontianak ke pocong ke nak tido sebelah pun aku tak heran..sakit hati aku lagi besar dari bende2 tuh semua..

anyway..die call aku kol 9..aku memang da bagun awal..mate jek tk bukak2 lagi..dan ngadap blog aku..then aku bukak la blog aweks aku..herm..ada cite hot psal aku..hahhaha..aku gelak?? famos ye rasa ari ni..apepun..aku doakan die bahagia..dengan anak aku afiq..aku rasa rendah diri..mohon ampun kot2 salah ape ke..macam hari raye..aku lah aweks tak menghargai kawan die..so di sini saye mengundur diri sangat2..sebab rasa tak layak nak pegang tittle BFF anymore..saye juga disi tepaksa membuang rakan2 len..atas sebab2 tertentu..dah memangtak layak..sebab aweks saye baik..saye jahat..orang jahat tak bleh berkawan dengan orang baik..macam bile masuk kandang kambing..akan jadi bau kambing melekat..so..saye tak nak atas dosa2 saye lame melekat..dan terbawa2 kat anak bucuk saye afiq..hehehe..tak pe la..halalkan makan minum saye..chawan, roti tampal, jonnys , mcd all thing yang keluar duit awak..titik peluh u slame kawan dengan i, anything..halalkan la yeh…aku memang hopikrik..ape yang di kate tuh ada kebenaran ye..yang penting i da lukakan hati u..is no way to turning back..ni bukan emo..tapi hukuman buat diri i yang hina lagi dina ini..tak layak sangat ..dan kepada kawan2 aweks saye ini.tulun jaga hati die bebaik..sebab die baik..okey..tulun tengok2 kan die bile ada kat kl..or anything…aku doakan yang terbaik untuk ko..chayok!!!..

huh..nak g snawang petang ni..jum jum…amek banting..pastu jumpe acai..hehe..acai jumpe Dato R..gile kentang..ahahhaha..apepun setel keje satu aku nak siapkan kurja ku..Sape tau jalan g Jalan Othman aa..Kek pJ..awat aa die pindah skol kek sane..goshh..

Leave a Reply

