Lagu kita..

 aku da sampai jb dengan slamat ye..goshh..masuk2 da stat  kurja..hahaha..besh ye jadi aku.hehe..tetibe aku tebukak lagu ni..rasa windu banget..aiyak..windu2 ngaks kurja banyak doh..awat depa tak kemas ofis aku..iskk..besepah2..da macam tah la..malas aku nak cakp..hehhee..siti no komen..

tido dalam bus memng tak ingat la.cam hape jek..letak bOmm Pun belum tentu aku nak bukak mate sebelah..herm.tah ape yang penat sangat..sebab maybe aku tido lambat..pastu tido stok 4 jam jek..kaki? hayun jek…jalan Cm ke Pudu ..macam dekat je da bagi aku..santai2..teringat masa aku stok tunggu fisa kek cm..aku dari jb..die dari perak..dulu mana ada hp2 neh..keke..belum beteKNOlogi banget pun..sampai kena kejar dengan orang giler..kah kah kah..skang ni..aku hanya lalu..dan nampak..oo..itu  cm..nak pegi? tapi tak de motif plak..nextime ade masa aku nak g lagi..

okey la..ehe..skang ni..sebuk upload pix tru fon..hehehe..habit baru..ape jek nak snap and posto2..kekeke..k la..adios..

Lagu Kita Aizat Deras hati ku berdetak Di langit aku terlihat kamu Terang malam teman kita Dengan angin meniup sayu Kupetik gitar akustik ini Dengan harapan dia mendengar Melodi indah yang kucipta Hanya untuk luahkan rinduku padanya….Dan aku terus… Menyanyi lagu ini untukmu Walau berjuta mendengar Lagu ini hanya untukmu Arah hidup kita Digambar bintang di angkasa Dan berkelip melukis cinta Terciptalah Lagu Kita.. aaa.. ooooo… aaa.. ooooo… huuuu… Melodi indah yang ku cipta Hanya untuk luahkan rinduku padanya.

2 thoughts on “Lagu kita..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s