bile rasa mu dan rasaku serupa..

aku rasa..macam mati hidop semula..kerna ape? hanya aku jek yang tahu…hahahha..scary tak??banyak bende aku bincang lately ni..of coz la pasal hal2 yang memeninkan kepale aku slame ni.dan pas ni..aku tak yah piki dah..sebab die memang di khaskan petak orang cacat di midv utk aku..suke2 ko jek..dn bersyukur sangat2..sebab..aku jumpe drebar yang penyabar..kekkekek… 

ops ..sebelum cite panjang2..aku da tak used my nick temah..aku tukar jadi puteri sanugOng..haha.sebab da nak iras2 duGong..keje makan jek aku ni…goshh…tadi aku siap guna garmin lagi nak g uptown danau..hajat aku nak beli tudung ikin..hehee..cube teka aku beli bape..aku beli 3.skali..geleng2 pale  drebar aku..hehehe..bukan ape..susah aku nak gajak die kuar..sebab die susah nak kuar..lagi satu..die suke men badminton..suke tengok bola..so..peluang aku hanya kadang2..susah aku nak atur..semua jadi unplanning..coz mula2 aku plan nak tengok wayang..tapi ape jadi..huh..da ke len..jadi pot makan2..sabar je lah…

herm..banyak baju cecantik..geramm jek.tapi da nasib badan..pemintaan tidak di layan..hak hak hak..sian aku..kkekekekkekke..sok aku da nak balik dah..coz my sweet lil sis nak engage..aku beli beskot pamos amos..paberet aku..kekeke.dan tu di sponsor abe aku.hehehe..ada dua ..satu besar..satu kecik..cume..desgin die tuh pandai2 la eda setel..janji .bahagian aku ngan abe da setel…t time aku..jangan lupe secret resepi..hehehe..

okey aa.tuk abe.kalau die bace besok..jaga diri lelok..plzz..plzz..plz..kamu jangan nakal..ku pergi sebentar.bukan untuk curang..hehehe..suke lagu ni banget..belum3lagi aku da windu kek die..sob..sob..sob..makan jaga..gwe tau..gwe balik da kurang 2 kilo k..haha..suke2 jek..gosh..aku ada tebace dalam buku cosmo ni..ehehe.pasal cintun2 ni la..erm..apa yang die tulis memang tepat..so pas n..kalau ape2 gaduh jek..text and let him no…

okey la dear..jam da kol 2.30 pagi..gwe tido dulu yea…take care.adios amigos..

2 thoughts on “bile rasa mu dan rasaku serupa..

Leave a Reply

