i will be..

I Will Be ..avril laVIGne

There’s nothing I can say to you
Nothing I could ever do to make you see
What you mean to me
All the pain the tears they cry
Still you never said goodbye and now I know how far you’d go
I know I let you down but its not like that now
This time I’ll never let you go

I will be all that you want and get my self together
Cause you keep me from falling apart
All my life I’ll be with you forever
To get you through the day and make every thing OK

I thought that I had every thing I didn’t know what life could bring
But now I see honestly
You’re the one thing I got right
The only one I let inside
Now I can breathe cause your here with me
And if I let you down I’ll turn it all around
Cause I would never let you go

I will be all that you want and get my self together
Cause you keep me from falling apart
All my life I’ll be with you forever
To get you through the day and make every thing OK

Cause with out you I can’t sleep
I’m not gonna ever ever let you leave
You’re all I got
You’re all I want
Yeah
And with out you I don’t know what I’ll do
I could never ever live a day with out you
Here with me do you see your all I need

herm..kadang2..apa yang kita perlu ada lah masa..masa untuk bersuka dan duka..dan bila duka itu datang..hopefully die akan disambut dengan suka..herm..tuh pengharapan aku..mengharapkan yang terbaik buat aku, die, tipah..dan semua orang yang aku sayang..

smalam gaduh teruk? teruk gaban..sukar nak gambar perasaan aku..macam dalam filem industaan..ohhh shahrukhan ku..hahhaha..sangat2 dramatik.tak jadi tengok wayang.sebab sendiri da wat wayang kulit…hakhakhka..sindirian..perli semua cukup..hahahha..ramuan secukup rasa aku rasa..hahahhaha..

ape yang berlaku.bukan lah ape yang aku harap berlaku..tapi maybe tuh die kate deria rasa..die merasa ape yang aku rasa..cume die maybe rasa pedas..aku plak rasa kelat..rasa yang berbeza bile disatukan..aku kena pedas..dan die wat muka kelat..hohh..payah payah..

banyak bende yang bile dah tua2 ni..terasa itu dan terasa ne..dan emo pun berbaur3…tapi apepun aku enjoy..dan syukur sangat..musibah yang berlaku dan setel.dan semua in undercontrol..dan bleh bawak keta pecot 160 km.hahahhaha..meh aa..g track..hahahha…

hoh..smalam aku makan mcd..gosh..filletofish..sape yang tau aku..fisa ,man,yong.semua tau paberet aku tuh..hahahha.dap2..tapi makan sambil begaduh? sedap keR? hahahhaa..seyes..mcd cam nak runtuh aku buat ngan die..macam makan sambil balas pantun..tak pun berdebat..aweks sebelah ngan bf die pun cam seram jek..pakcik2 tuh asyik usha2 jek aku..ye la.kot2 perlu bantuan 911 ker? hello pakcik..saye da besar..kalau saye rasa nak tumbuk die bleh jek..hahahha.?(statement macam die denosor..suke2 nak pijak orang..padahal die kenonet jek..)..tapi aku rasa lega sangat..bila da bercakap dan luah..semua isi hati aku yang terbuku…dan tindakan non reflek aku..?????hooo..memang tul2 ..encik saye memang ngaku 110% saye salah..saman la saye encik..hahah..offer diri tuk di sama..tapi encik encem la..nak gurat bleh? hahahahha(aweks gedik again)….

kecerian? hati rasa lapang? windu kembali menebal?tah..tak tau nak gambarkan? anak2 aku..cikklonngggg..bukak pintuuu ecah nak masuk….arghsss…ganguan emosi kembali..hahahaha..bila da stgh jam cik long tak bukak..sedei plak ..so..bila ciklong bukak..so saye dengan ini merasmikan fun fair di bilik saye..hahaha..ecah jihah..lets play!!!..duhhh..ni la kalau anak ramai..hahahha..apepun..im trying too be good..and good..kalau tak good..encik bleh saman saye..dengan rela hati yeh.hahahha..

checking..ecah dah mandi..katon time..jihah.hoo..crayoon cik long..plzz..herm???..bile la aku nak ade anak tome2i cam depa..hahaha..berangan sat..hoh..dah2..wat2 keje..kemas2..dan..go go go!!!!

2 thoughts on “i will be..

Leave a Reply

